Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 28, 2013
Image Size
1.9 MB
Resolution
2448×3264
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
602 (1 today)
Favourites
10 (who?)
Comments
14
Downloads
25

Camera Data

Make
Apple
Model
iPhone 5
Shutter Speed
1/15 second
Aperture
F/2.4
Focal Length
4 mm
ISO Speed
640
Date Taken
Jan 28, 2013 3:07:54 PM -05:00
Software
QuickTime 7.7.1
×
Ahiru princess tutu cosplay WIP by Iris-Iridescence Ahiru princess tutu cosplay WIP by Iris-Iridescence
I bought this from
:iconcourtoonxiii: <3
Add a Comment:
 
:iconlarina-satome:
Larina-Satome Mar 30, 2013  Student Photographer
OMFG YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS LOL COURTNEYS COSPLAY LOL XD wear this to acen!!!!!!!!
Reply
:iconiris-iridescence:
Iris-Iridescence Mar 30, 2013  Student Artist
XD yeah i ordered it off of her she's one of my favorite cosplayers <3 and i really hope i can go again this year! D: its really bad timing for me since I'm going to tekkoshocon and colosslacon
Reply
:iconlarina-satome:
Larina-Satome Mar 30, 2013  Student Photographer
OOOOH YAY WE GOTTA MEET AT COLOSSAL IF NOT ACEN? XD and yeah shes a good friend of mine! we cosplay fun things XD and ive never been to tekkosho con but one year XDDDD i will go
Reply
:iconiris-iridescence:
Iris-Iridescence Mar 30, 2013  Student Artist
yes definitely! :D i'll let you know if i end up going to acen^-^ for colossalcon i should be there thursday-sunday and tekko is a really good con now that they moved it back to the convention center:3
Reply
:iconlarina-satome:
Larina-Satome Mar 30, 2013  Student Photographer
YAY SO EXCITED TO MEET YOU!!!!!!! ^____^
Reply
:iconiris-iridescence:
Iris-Iridescence Mar 30, 2013  Student Artist
AWW ;u; you are to sweet omg <3 I'm really excited to meet you too!!! :'D
do you want to add my tumblr or Facebook so we can get into contact easier?xD its cool if you don't want to tho! i figured id just ask
Reply
:iconlarina-satome:
Larina-Satome Mar 31, 2013  Student Photographer
yes please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Do you have a facebook page too? XD i love following those lol
Reply
:iconiris-iridescence:
Iris-Iridescence Mar 31, 2013  Student Artist
[link] yep i just started it XD it use to be a kingdom hearts page like 2 years ago and i just deleted everything and changed it to cosplay lol and if you want my tumblr its [link] and my normal facebok is victoria dinardo and i have a picture of my tooth cosplay as my profile picture <3
Reply
:iconthestreetsarealive:
TheStreetsAreAlive Jan 29, 2013  Hobbyist General Artist
Dude, now I want to cosplay Rue again...
Reply
:iconiris-iridescence:
Iris-Iridescence Jan 29, 2013  Student Artist
Do it! :D we can take super rad pictures
Reply
Add a Comment: